søndag 20. mai 2012

FORTSATT HER






































Hallo!

Jeg er fortsatt i live, selv om bloggen har vært på is. For tiden er jeg travel praksis-student med like travle helger. Tiden har gått utrolig fort siden jeg kom til Stange den 12. mars. På grunn av taushetsplikten må jeg være hemmelighetsfull, men jeg kan si at kommunen er et supert sted å jobbe!

Jeg synes det skjer mye for tiden, og det kommer til å skje like mye fremover. 1. juni er jeg ferdig i praksis (om to uker, yikes!), og eksamen skal leveres den ellevte. Så begynner min etterlengtede sommerferie! Den skal uten tvil nytes, og planene er allerede lagt. Mallorcaferie, Stavangerferie, hytteferie og Feiringferie! 

Til jeg får dratt meg ut av eksamensmørket har får en liten oppsummering av litt av det jeg har gjort på Østenomlandet:

♦ sovet under åpen himmel
♦ plantet sukkererter
♦ lest ut to bøker
♦ bakt ostekake
♦ lagt malings-planer
♦ gått i barnetog på 17. mai
♦ drukket te på terrassen i sola
♦ fisket
♦ blitt hekta på Paradise Hotel
♦ kost meg med kjæreste og valp 
♦ spist alt for mye sjokolade (vi er storforbrukere her i Stange-leiligheten

Kommer sterkere tilbake?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar