onsdag 2. november 2011

KJÆRESTEN


















Ingen er perfekte. Ikke du, ikke jeg, og ikke kjæresten min heller. Han er ikke den mest romantiske kjæresten, som overrasker med blomster og sjokolade. Han tenker ikke som meg og han mener ikke det samme som meg, heller. Han kan ikke lese tankene mine når jeg blir sint og kjerring, selv om jeg i øyeblikket tar det som den største selvfølge at han burde det. Han tar ikke ting så veldig høytidelig, og ikke seg selv heller.


Heldigvis!


Kjæresten min er en som er glad i meg, og viser det. Nødvendigvis ikke til alle andre, men til meg. Det er han flink til. Han er en som ringer og sier at han har en overaskelse til meg, og med det mener han ikke roser, men at han har ryddet og vasket fordi jeg skal komme på besøk. Omtenksomt, og det lover jo godt for fremtiden! Han er en jeg kan diskutere med, nesten alt, i det vide og det brede. Selv om vi ikke alltid er enige, er vi fornøyde med å være uenige. Like barn leker ikke alltid best. Kjæresten min prøver å gjøre det bedre for meg, selv om han ikke vet hvorfor jeg er sint. Hvis jeg er urettferdig sier han i fra og holder meg på jorda. Han er en som får meg til å le, av meg selv når jeg oppfører meg dumt og av situasjoner som kunne endt opp med å kjennes uutholdelige og fæle.


Åh, jeg kunne aldri sett for meg at jeg skulle få en så fantastisk kjæreste. Dessuten har han fregner på ryggen, så dette er definitivt en win-win situasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar