tirsdag 13. desember 2011

STANGE

















Etter en natt med lite søvn og nerver hele morgenen fikk jeg valgt praksisplassen min. Fra mars til juni skal jeg bo i Stange i Hedmark og jobbe i ergoterapitjenesten i kommunen. Det blir forhåpentligvis lærerikt, og jeg er spent på både arbeidsoppgaver og om jeg finner meg plass å bo. Ergoterapitjenesten der er i alle fall kjent for stor faglig utvikling og skal være blant de ledende i Hedmark og Oppland. Det lover godt. 

Mitt forhold til Stange er at det er et sted jeg tar toget forbi på vei til Hamar, men jeg er sikker på at det har mer å by på. I følge kommunesidene til Stange kalles kommunen et eldorado for natur- og friluftsinteresserte, så det blir kanskje mulighet for en del fotografering.

Jeg er også veldig glad for at det ikke tar mer enn 35 minutter med toget fra Stange til Eidsvoll. Da blir det mer kjærestekos og valpekyss og det er kanskje det beste med Stange til nå.

Bilde lånt fra Vild, ville, vann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar