onsdag 25. januar 2012

SNILLE PIKER

Det ordner seg for snille piker, heter det. Akkurat nå tror jeg jammen på det, også. Sakte men sikkert har brikkene begynt å falle på plass. Bosted på Stange er i boks, eksamenslesingen er i gang, jeg skal snart hjem til Stavanger en tur (hvor kameraet mitt venter, reparert). Det beste av alt akkurat nå, derimot, er den nye leiligheten i Feiring. Endelig har vi et eget sted, Kristian og jeg, hvor vi kan gjøre som vi vil. Et lite, men fint sted, i en kjeller i et hus som tilhører hans bestemor. Det blir jo egentlig hans leilighet, eller, hans og bikkjas, men litt vår óg. Jeg skal nok bo der etter Trondheim.


Etter Trondheim, en tid som egentlig virket helt fjern da jeg flyttet hit, men plutselig var jeg over halvveis. Nå er jeg nærmere slutten enn begynnelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar